اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 من نمیدونم این چه مرضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه

 نمی دونم من فقط اینطوری بودم یا شما هم اینطوری هستید؟

 

 ***

دوست دارم از صمیم قلبم محکم بغلت کنم,طوری که ریــقت در بیاد

 چشمو چالت بپاشه تو در و دیوار

 و جلوی چشمام پر پر بزنی....بگم دوستت دارم عزیزم. :)

 

 ***

 

 خارجی ها قبل از امتحان:

 موفق باشی رفیق :)

 .

 ..

 ...

 ایرانی ها قبل از امتحان:

 برسونی ها =)))

 

 ***

 

 از دیگر خصوصیات یک ایرانی ،

 اظهار نظر در تمامی زمینه هایی است که بالله هیچ تخصصی در آنها ندارد !

 

 ***

 

 دخترای همسایه اگه بجای دانشگاه رفتن وقتشونو پشت پنجره می ذاشتن الان شوهر داشتن لازم هم نبود تا فوق دکترا بخونن :)!

 

 ***

 

 متأسفانه توجه دخترها فقط به ظواهره. مثلن به خاطر خوشتیپی بازیکنها، طرفدار ایتالیا میشن.

 در حالیکه معیار ارزش‌گذاری فقط باید میزان تقوا باشه :))

 

 ***

 

 یادته‌ مامان؟

 اسم قاشقو گذاشتی قطار، هواپیما، كشتی؛

 تا یك لقمه بیشتر بخورم،یادته؟

 شدی خلبان، ملوان، لوكوموتیوران؛

 می گفتی بخور تا بزرگ بشی...

 آقا شیره بشی! خانوم طلا بشی!!

 به سلامتیه مامانامون

 باباهام که گل اند به سلامتی مادر پدر ها

 

 ***

 

 + پلیس: شما با این خانوم چه نسبتی دارین؟

 - من: دوست دخترم هستن جناب سروان.

 + پلیس: آهان، موفق باشین! ببخشید مزاحم شدم، خدافظ

 - من: خدافظ.

 فک کن

 

 

***

 

 یک قانون همواره ثابت تو خونه ما:

 هر موقع یکی از ما میره حموم مامانم شروع به ظرف شستن میکنه

 

 ***

 

 یه سوال فنی:

 چرا “فوت” سرده و “ها” گرمه ؟

 مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا “فوت” میکنی سرده و “ها” میکنی گرمه

 

 ***

 

 اگه آدم به معجزه معتقد نبود روزی ده بار

 

 نمیرفت سر یخچال تا چیزی که می خوادو پیدا کنه.

 

 

 ***

 

 فارسی را پاس بداریم.

 

 زین پس بجای موبایل بگوییم:

 

 آلت تماسولی

 

 ***

 

 یه روز صبح سوار تاکسی شدم که رانندش آدم باعشقی بود بعد تو تاکسی بجز من یه خانم چادری هم بود.این خانم موقع پیاده شدن پول و گذاشت بین چادرش و تحویل داد به راننده که مثلا دستش با راننده برخورد نکنه .راننده برای چند ثانیه صبر کرد بعد از زیر صندلیش انبردست برداشت،پولو گذاشت بین انبردست به خانمه تحویل داد!

 من تو کل مسیر خندیدم :))))

 

 ***

 آقاي محترم....به عشقت از سر مهربوني نگو توله سگ...!

 خانم محترم..به عشقت از سر مهربوني نگو کره خر...!

 هم توله سگ يه روز بزرگ ميشه پاچه ميگيره....!

 هم کره خر بالاخره يه روز خر ميشه جفتک ميندازه...!

 

 ***

 

***

 نسلی هستیم ، كه تو اینترنت عاشق شدیم، تو اینترنت دوست شدیم، تو اینترنتم بهمون خیانت شده! فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم

 

 ***

 

 اينكه شيرازى باشى و ظهر بگى نمى خوام بخوابم مثل اينه كه اصفهانى باشى و بگى همه مهمون من

 

 ***

 فقط یه مرد ایرانی میتونه قبل از ورود به اتاقی که نامحرم توشه ، همزمان در بزنه و یا الله بگه و چند میلی ثانیه بعد توی اتاق باشه

 

 ***

 

 بچه به مامانش میگه:مامان میشه وقتی من شاش دارم جای تو ,مامانبزرگ منو ببره دستشویی؟!

 

 مامان میگه واسه چی؟ بچه میگه اخه دستای مامانبزرگ موقع شستنم میلرزه، خیلی بهم حال میده..!! :D

 

 ***

 

 تو تاکسی نشستَم یه چَن دقیقه بعدِ اینکه راه اُفتاد حدوداَ داشتیم با 100تا میرفتیم،

 یه دَفه فَهمیدم دَرو خوب نبستَم، دَرو بازکَردم بَستم،

 راننده که یه پیرمردِ عینکیِ بود،

 خیلی آروم سَرشو برگردوند عقبو نیگا کرد با یه لَحنِ خیلی باحالی گُفت:

 "کَسی پیاده شُد؟؟" :D

 

 

 ***

 

 سرود ملی قطر، آدمو یاد ماه رمضون و موقع افطار میندازه

 

 

 ***

 

 شما یادتون نمیاد اون موقع ما میخواستیم یه فیلم ویدویی جا به جا کنیم باید مث عملیات والفجر هشت برنامه ریزی میکردیم که لو نریم !!

 

 

 ***

 

 فک کنم این سوسکا مشکل مثانه دارن، یه سره تو دستشویین!!!!!:)))

 

 

 ***

 

 يه دوس دخدر داشتم همش زير بغلمو بوس مي كرد،

 بعله !

 يه همچين لجني بود !

 

 

 ***

 

 شما یادتون نمیاد اون روز هایی که هوا برفی و بارونی بود ناظممدرسه میگف امروز صف

 نیست مستقیم برید سر کلاس ما هم خر کیف میشدیم میرفتم کلاس !

 یه مدتم بود تحت تاثیر معلمای دینی تا مامانم میخواست دعوام کنه میگفتم من ازت نمیترسم، من فقط از یکی میترسم.

 بعدش هم شام نداشتم

 

 ***

 

 سرباز بودم مي خواستن به زور زنم بدن! ولي از وختي تموم شد ديگه كسي به روي خودشم نمياره

 

***

 

دختره عضو فیس‌بوک شده اون وخت ...

 عکساشو بسته

 پوکش رو بسته

 والش رو بسته

 infoش رو بسته

 


قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:8 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 700
بازدید کل : 113355
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام